jueves, octubre 06, 2005

One day in Stockholm

Avui m'he despertat d'hora, tot i que he estat fent el ronso al llit abans d'aixecar-me.... estava cansat de la primera pallissa caminant d'ahir. I és que ahir vaig deixar la crònica al baixar de l'avió.

Doncs bé, la recollida de maleta va ser un kaos, perquè enlloc d'aparèixer per la cinta 3, l'anunciada per les pantalles pel vol procedent de Barcelona, va aparèixer per una ltre. Justament per la cinta número 4 que era d'un vol procedent d'Istambul, i que per la gran quantitat de maletes van haver de parar la cinta perquè les maletes van començar a caure al terra.

Un cop recuperada la maleta vaig anar cap a la sortida, i vaig comprar el ticket de l'autobus Flyggbuss que va de l'aeroport d'Arlanda fins a Stockholm. Em vaig seure en un seient que al cap de poc vaig veure que no estava massa bé, ja que sense apretar cap botó el respaldo anava cap enrera. A sobre se'm van asseure una parella radera, i un home davant (que per cert feia crucigrames al costat d'un Sudoku), va agafar i es va tirar el seient cap enrera. No vaig tenir cap altre remei que canviar-me de seient. El trànsit estava una mica carregat, però vaig arribar al final del trajecte de l'autobús, on havia quedat amb un amic, concretament a l'estació T-Centralen.

Amb metro i autobús vem arribar cap a casa seva, i a continuació vem donar una volta pel centre d'Stockholm, una patejada per la zona comercial. La veritat és que la primera impressió que he tingut d'Stockholm ha estat d'una ciuta molt neta i cuidada, amb un important hadicap per moure's com són els ponts per passar d'illa a illa, amb un culte al Sol impressionant pel fet que el veuen poc i menys a l'hibern, i per una forma de ser els suecs molt callada tímida i seca, fent-se el suec vaja. Finalment vem sopar en un vegetarià que ell coneixia.

No hay comentarios: