lunes, octubre 17, 2005

Cassette Jam '05

Fa anys que no utilitzo cintes de cassette, tot i que tinc moltes cintes i reproductors fins i tot al cotxe, però el CD s'ha menjat tot el mercat i ha passat a ser un sistema obsolet. Tot i això, hi ha un japonès que es fa dir Not Wild Style que ha recopilat una extraordinària col·lecció de fotografies dels diferents models de cassetes. La col·lecció l'ha penjada en una web que s'anomena Cassette Jam '05. Us recomano que hi accediu perquè porta bons records.

Veient les cintes de cassette que aquest home ha anat posant a la seva web, he vist una de la marca Sony que m'ha fet venir a la memòria un cassete que jo tenia idèntic com aquest amb un dels millors treballs de Green Day:



Recordo com si fós ara tenir un disc de Roxette grabat en una cinta tal com aquesta de la marca Maxell:



O per últim una altra cinta de cassete Sony on un amic de la infància em va grabar cançons de Bruce Springsteen, i les primeres que vaig poder sentir de Dire Straits o Supertramp:


No hay comentarios: