miércoles, octubre 05, 2005

Let's go to Stockholm

No surt el vol massa d'hora, però m'aixeco d'hora per anar amb temps. El trànsit a la ronda litoral cap a l'aeroport del Prat és horrible, però sembla que tots ens hem acostumat ja.

A la terminal A de l'aeroport no trobo el taulell del checkin, així que pregunto a una noia d'Easyjet, companyia amb la que pròximament aniré a Berlín, i m'indica que està quasi al final de la terminal. Entro i sembla un espai que no entra dins del contexte de l'aeroport de Barcelona. És una zona nova que han habilitat a l'aeroport per ales noves low-cost desconegudes. El terra és gris industrial i està mig buida. Curiosament quan apareix en una de les pantalles el logo de Sterling.dk i Estocolm, tothom s'aixeca i vap a la cua... els 4 gats que érem anem tots al mateix lloc. Em poso segon a la cua darrere d'una noia que va amb un bebé. Greu error. La meva cua és la més lenta, perquè la noia porta excés d'equipatge, 38 kg quan 20kg és el màxim, i el cotxet del bebé també es paga apart.

Un cop facturats els meus 19kg de maleta, canvio corones sueques i daneses, i pujo cap al control de passatgers. Però està tant ple, que giro cua i vaig cap a una altra banda de l'aeroport menys concurreguda. Tot i prendre la precaució de treure'm monedes, claus, mòbil i fins i tot el cinturó (sense arribar a l'extrem del Laporta) pito en l'arc. Jo crec que estaria trucat, perquè pitava a tothom. Faig un bon esmorzar en el Fresh & Ready i embarco dels primers del vol.

Aquesta crònica l'escric en paper des de l'avió. És un Boeing 737-800 tot vermell i amb lletres grans posa SterlingTickets.com. I així són els repossacaps dels seients d'aquesta companyia danesa, una mica cursis no?



Com veieu un vol de 2 hores i 25 minuts, de El Prat-Barcelona a Arlanda-Stockholm donen per molt. Per cert estic a llegint-me el llibre recomanat per una amiga i que és més que recomanable: El Último Catón.

No hay comentarios: