sábado, octubre 22, 2005

Compres al FNAC

He passat per l'FNAC després de dinar, ja que tenia un d'aquest vals regal que et fan picar sí o sí. M'he donat una volta i com sempre he trobat coses interessants:

- La pel·lícula One Missed Call, Una llamada perdida, del director japonès Takashi Miike. Aquest film el vaig veure per primera vegada com a pel·lícula sorpresa en la marató final del Festival de Cinema Fantàstic de Sitges de fa un parell d'anys.

- La peli Closer, que quan la vaig veure al cinema em va agradar molt i de la que vaig fer una mini-crítica en un post del blog. El film compte amb un repertori estelar amb Natalie Portman, Jude Law, Clive Owen i Julia Roberts.

- El llibre ¿Sueñan los androides con ovejas eléctricas? de Philip K. Dick, en el que està basada la pel·lícula Blade Runner del director Ridley Scott.

- El DVD de Pulp Ultimate Live, que inclou dos concerts d'aquesta mítica banda britànica. El primer concert és el de la gira F.E.E.L.I.N.G.C.A.L.L.E.D.L.I.V.E a la Brixton Academy, i el segon és de la gira The Park Is Mine que es va enregistrar a Finsbury Park.


No hay comentarios: