viernes, octubre 21, 2005

Des del metro

Com sempre he sortit espitat de casa perquè vaig just. L'estació està plagada de gent que s'apilotona quan arriba el metro. A sobre la linia 5 té una incidència suposadament tècnica, crec que dia sí dia també tenen alguna averia en alguna de les línies, i això que només hi ha 5. Fa poc es van inundar unes quantes estacions per les plujes que van caure, està demostrat que quan plou a Barcelona tot es colapse.
Al metro fa calor tot i el suposat aire acondicionat, que haura d'evitar que tothom arribes fet un fàstic a treballar.

La gent del metro passa el temps del trajecte com pot: hi ha gent que llegeix algún llibre, una revista o directament un dels diaris gratuits. Per cert a la meva estància a Stockholm em vaig assabentar de que el diari Metro té l'origen a Suècia fa ja 10 anys.

Hi ha altra gent que es dedica a tenir la mirada perduda tot xafardejant els demés passatgers. I per últim estan els que tenen la sort d'anar acompanyats que peten la xerrada, tot i que aquestes hores del matí les converses son ben aviat ocasionals ja que la gent està zombie.

Suposo que em miren pensant: ¿què esta fotent aquest escribint un sms tant llarg?...
Apa acabo aquí el post que m'haig de baixar

No hay comentarios: