sábado, octubre 15, 2005

Dunne Buggy (by Presidents USA)

Fa molts anys, tot i que no recordo quants, vaig comprar-me en una tenda que ara ja no existeix aquest single anomenat Dunne Buggy dels The Presidents of the United States of America. No recordo què em va comprar aquest disc, segurament les diferents versiones en directe de cançons interessants, ja que la cançó que dóna nom al single no és res de l'altre món.

El single Dunne Buggy que tinc està format per 2 CDs diferents, i he estat buscant informació d'aquest en concreta a Internet i no la he trobat pas. No sé si és que es tracta d'una versió que només va aparèixer a aquí, que ho dubto, o és que es va fer poca tirada.



El primer CD conté les següents 3 cançons:
1. Dune Buggy (LP Version)
2. Bad Porch (Live in Seattle on April 27, 1996)
3. Video Killed The Radio Star (Live in Seattle on April 27, 1996)

El segon CD conté 3 cançons més:
1. Dune Buggy (Video version recorded in NDR Norddeutscher Rundfunk, Hamburg)
2. Kick Out The Jams (Live at Lee's Palace in Toronto on November 9, 1995)
3. Back Porch (Live in Seattle on April 27, 1996)

La veritat és que el millor dels dos CDs cal trobar-ho en les cançons grabades en viu. Aquest concert grabat a Seatle, que jo diria que vaig veure en el seu moment imatges per la televisió, deuria ser una canya. I la mítica cançó Video Killed The Radio Star, que a mi sempre em recorda l'anunci de Sanyo de fa un porró d'anys, cantada per aquest grup americà la veritat és que està molt i molt bé.

No hay comentarios: