jueves, noviembre 03, 2005

1 any del Blog Emeshing

Tal dia com ahir de fa un any em vaig decidir a escriure el meu propi blog, era el 2 de Novembre de 2004. Les raons per les quals em decidia a fer-ho també les vaig plasmar en el meu segon post.

Haig de reconèixer que intentar publicar un post cada dia és a vegades dur, però normalment és divertit, i altres vegades excitant, però el que està clar és que és un excercici que recomano a tothom. I és que després d'estar publicant un post dia sí, dia també, em proposo seguir un any més amb el meu blog: Emeshing's Blog.

Per acabar amb aquest post commemoratiu del primer any d'aquest blog, vull recordar alguns dels posts més especials que he publicat:

- Problemes amb el router Wifi (Part 1 , Part 2 , Part 3)
- Barça 3 - Madrid 0
- Repàs a l'any 2004
- Canon Ixus 40
- Code 46
- Madrid Chronicle: No más colas
- Fer fallar tirs lliures
- Barça 2 - Chelsea 1
- NBA All Star 2005
- Entradas concierto U2 i Entrada al concert
- Oscar nominees
- El "artículo" sigue vigente
- Sideways
- Sant Jordi 2005
- Barcelona - Lübeck, Hamburg, Lübeck, Hamburg - Barcelona
- Concert Destiny's Child
- Nip/Tuck i + Nip/Tuck
- Champions NBA 2005: San Antonio Spurs
- San Sebastià: Zarautz, Peine de los Vientos i Chillida Leku
- New mobile phone
- Menorca: Cala Cavalleria, Macarella i Cala Mitjana
- Regals aniversari
- De Madrid no es va al cel
- Port Aventura
- Event Tickets
- Viatge a Stockholm: 1st day, 2nd, 3rd, 4th, 5th, last day.
- Copenhagen
- O per acabar el post que penjaré demà en el concert que aniré d'Oasis

No hay comentarios: