viernes, noviembre 18, 2005

Anant cap a Berlin (2/10)

Em desperto d'hora, ostres si és de nit, ostres si són les 4 de la matinada! Vec un got d'aigua, faig un riu i torno cap al llit. A les 9 em desperto definitivament pero em costa un munt aixecarme. Esmorzo el darrer tros d'ensaimada mallorquina amb cabell d'àngel que queda, i em dutxo.

Tanco la bossa i la maleta amb els 2 candaus i el candau de combinació... Espero no oblidar-me del codi. és la mateixa maleta d'Stockholm així que espero recordar-me.

Surto espitat de casa, agafo el metro que va xino-xano. Surto del metro per agafar el tren, i a l'arribar a l'estació vec que queden 8 minuts perquè passi el meu. Arriba el tren amb nomes 3 vagons, el que obliga a tothom a caminar fins al darrer vago. En el tren hi ha mes giris que catalans. Segurament tornen a la seva terra després de fer turisme per Barcelona

Envio aquest post des de l'avió abans de despegar, així que no se si un cop arribem a Berlin podré seguir postejant

No hay comentarios: