jueves, noviembre 10, 2005

Llibres llegits en 1 any

L'altre dia, mentre feia un recull dels posts més representatius del meu primer any del blog Emeshing, em vaig adonar de que no posava cap llibre dels llegits. Així doncs aquest post tracta de corregir aquest tema, i faré memòria dels llibres que he llegit en un any.

Mentre escric em pregunto quants llibres hauré llegit, perquè sempre tinc la sospita de que llegeixo poc, o insuficientment, i de que el temps de relax que necessito per llegir cada cop es redueix a menys.

Llibres llegits des del Novembre del 2004 fins a l'actualitat:

El último Jurado de John Grisham
L'Ombra del Vent de Carlos Ruiz Zafón
Una Fortuna Peligrosa de Ken Follet
Trainspotting de Irvine Welsh
El socio de John Grisham
Indicio de Culpa de Jody Compton
El Intermediario de John Grisham
Leviatan de Paul Auster
El Curioso Indidente del Perro a Medianoche de Mark Haddon
La Justicia de Selb de Bernhard Schlink i Walter Popp
El último Catón de Matilde Asensi
"Tonto, muerto, bastardo e invisible" de Juan José Millás

Així doncs, segons això m'he llegit 11 llibres en un any, que potser no és cap gran número però intento anar a llibre al mes.

No hay comentarios: