martes, diciembre 12, 2006

Millor espectacle: Banal Sessions of Fedra

M'he assebentat per Barcelona Televisió, que ahir 11 de Desembre van entregar-se els Premis de l'onzena Mostra de Teatre de Barcelona a la Sala Luz de Gas de la ciutat Comptal. Doncs bé, la guanyadora del premi com a millor espectacle de la mostra va anar a parar a "Banal sessions of Fedra" que justament vaig tenir l'oportunitat de presenciar.

I és que Banal Sessions of Fedra va ser l'única obra de tota l'onzena Mostra de Teatre de Barcelona que vaig anar a veure, i així doncs vaig tenir la sort de gaudir de la millor obra de teatre juntament amb altres obres com "Cerdas".

FELICITATS A TOT L'EQUIP:
-Pau Miró
-Deborah Aguilar
-Cristina Blanco
-Sara Esteban
-Francesc Ferrer
-Helena Font
-Alba Morros
-Marta Romero

Si voleu, podeu veure el post complet que hi vaig dedicar a l'obra Banal Sessions of Fedra a Emeshing Blog.

No hay comentarios: