lunes, febrero 13, 2006

Dia diferent

Estic una mica cansat de la vida rutinària, de treballar i dormir i de sense massa temps per fer res més.

Avui doncs quan he plegat de la feina, m'he posat en el cotxe alguns CDs de música de Depeche Mode, per recordar com sonen els temes clàssics d'aquest grup anglés que va tocar en el concert a que vaig assitir dissabte (veure post), però en versió estudi, quan els van grabar fa anys.

A l'arribar a casa i deixar els trastos de feina, m'he dirigit en metro cap al centre. En el vagó m'he trobat a un tio amb un Mac Platinum llegint un blog, fet que he trobat forca extrany jo que em moc per les profunditats del metro de la ciutat. I es que la invasió de guiris a Barcelona pel forum 3GSM es increïble.

Caminant pel carrer m'he trobat a la tira d'extrangers, la majoria encorbatats, que duien la característica cinta de color rosa que porten els visitants de la fira 3GSM. Segons m'han dit és gairebé impossible trobar una habitació d'hotel aquests dies a Barcelona. Fins i tot, tots els hotels turístics del litoral català estan ocupats. Es veu que hi ha gent que s'hospeda fins i tot a Girona, a més de 100 Km de la ciutat per poder anar cada dia a la fira.

He estat donant una volta per l'FNAC buscant un llibre. Finalment he preguntat en el taulell d'informació pel llibre en qüestió: Glaumorama de Bret Easton Ellis, i el noi que m'ha atès m'ha dit que no el tenien i que ell se'l va comprar en el mercat de Sant Antoni amb tapes dures i li havia costat 4 Euros...

Així doncs vaig a la caça i captura d'un altre llibre, i recordo que acaba d'aparèixer el darrer llibre d'aquest autor: Lunar Park. Dit i fet, me'l compro i ja en el recorregut de tornada en el metro me'l començo a llegir. M'atrapa des del principi, el moment en què explica breument el començament dels seus anteriors llibres, dels quals només m'he llegit "Menos que Zero" i "Las Leyes de La Atracción".

Abans però, i per relaxar-me em decideixo donar un volt pel gòtic aprofitant la bona temperautura, no fa massa fred, i l'ambientillo relaxat que es respira un dilluns a la tarda.

Quan arribo a casa segueixo llegint el llibre, fent un petit brake per sopar alguna cosa, i em planto a la pàgina 100 abans de dormir. De moment us recomano el Lunar Park de Bret Easton Ellis.

No hay comentarios: