martes, febrero 28, 2006

Club Bilderberg

Recentment m'he llegit el llibre "La Verdadera Historia del Club Bilderberg" escrit pel periodista Daniel Estulin. El títol em va atraure quan el vaig veure exposat en un stand de la zona de novetats de l'FNAC, i no m'ho vaig pensar dues vegades i me'l vaig comprar.

El principi és sorprenent, i a més juga amb el tema tabú del Club Bilderberg. Personalment, des de que fa uns anys vaig sentir a parlar d'aquest grup d'elit, m'atrau el fet que es reuneixi un cop a l'any a la gent més poderosa del món per decidir el futur.

En la contraportada de la "La Verdadera Historia del Club Bilderberg" en la 4a edició editada per Bronze Planeta, apareix el següent texte:
"Durante los últimos cincuenta años, un selecto grupo de políticos, empresarios, banqueros y poderosos en general se ha reunido secretamente para tomar las grandes decisiones que mueven el mundo.
Si quieren saber quién mueve los hilos tras la fachada de los organismos internacionales conocidos, no lo dude: lea este libro.
Aun a riesgo de su vida y bienestar, el intrépido Daniel Estulin ha sido la única persona que ha logrado romper el muro de silencio que rodea las reuniones del club más exclusivo y peligroso de la historia.
¿Por qué un centenar de las personas más poderosas del mundo se reúnen en secreto cada año durante cuatro días?
¿Por qué los medios de comunicación no informan de ello?
¿Qué vínculos existen entre el Club Bilderberg y los servicios secretos
occidentales?
¿Cuál es el plan del Club Bilderberg para el futuro de la humanidad?"


Però haig de ser franc i confessar que el llibre "La Verdadera Historia del Club Bilderberg" m'ha decepcionat, ja que Daniel Estulin es basa la major part del llibre parlant d'una espècie de conspiració judeo-massónica dels membres del Club Bilderberg per controlar el món, però en canvi no parla del que tots volem sentir quan llegim el títol del llibre.

El que sí m'ha agradat ha estat comprovar com les persones que arriben a alts càrregs com per exemple a ser President d'USA és perquè primerament han estat presentats al Club Bilderberg i han vist que podien ser uns bons candidats per a l'interès dels membres del club. Però potser m'havia esperat massa del llibre, i m'ha acabat decepcionant.

No hay comentarios: