sábado, junio 24, 2006

Anecdota Almodovar

En aquesta nit de revetlla he anat a casa d'uns amics a celebrar Sant Joan i l'aniversar d'una amiga, i després hem acabat la festa en unes carpes mentre se'ns feia de dia. I és que aquesta és una de les nits més curtes de l'any, i de les més celebrades.

Però el motiu d'aquest post, és explicar-vos una anècdota que em va passar tornant cap a casa a les tantes de la matinada, o millor dit a primera hora del matí. Vaig tornar amb cotxe cap a casa, i vaig deixar el cotxe en el parking.

Al sortir del parking, haig d'obrir dos portes que s'obren cap enfora. Doncs bé, la segona porta no podia obrir-la perquè em topava amb algú. Llavors sento a un tio que em diu: "Espera un momento que hay una chica meando"

Exactament, escolto a alguna persona que està pixant justament en el racó per on hi ha la sortida del parking! Llavors el tio aquest em diu que ja està i obro. Just a la porta del parking hi havia una pixada de cal deu, i un grup de nois i noies tope fashion que marxaven caminant.

Llavors un dels nois, precisament el que m'havia avisat de la presència de la noia pixant, diu: "Ha sido una escena Almodóvar total!"

Què n'opineu vosaltres?

Jo vaig haver de posar cara de pato a l'anar caminant cap a casa passant al costat del grup de gent. Vaig comprar el diari en el kiosc de costat de casa, mentre la dona encara estava obrint, i sobre les 7 del matí em posava a dormir.

2 comentarios:

Javi dijo...

Yo le diria, ya podrias mear en otro lado!! Pero como yo tambien lo he hecho incluso en mi propio parking (el alcohol tiene esas cosas) jaja.

Anónimo dijo...

Tendrías que haberle hecho una foto a la meada y publicarla aquí.