jueves, septiembre 29, 2005

Europa aquí al costat

Ja tinc el planning definitiu de viatges per d'aquí a finals d'any. La veritat és que tinc l'esperit viatger més amunt que mai.

Des d'una Barcelona on cada cop abunden més guiris, ja que s'està convertint en una de les ciutats amb més turisme, jo aniré a fer de turista d'altres ciutats europees amb l'avantatge de que comptaré amb amics que hi viuen, que em recomenaràn els llocs més interessants per visitar.

La setmana que ve aniré uns dies a visitar a uns amics que estàn vivint a Estocolm. De pas faré turisme per aquesta bonica ciutat sueca que està plena d'illes envoltades d'aigua. Espero que no faci massa fred. Finalment la ruta cap al cercle polar àrtic ha quedat descartada per la quantitat de kilòmetres a recòrrer (uns 1000).

Tornant d'Estocolm passaré un dia per Copenhagen, la principal ciutat de Dinamarca. La principal avantatge d'aquesta ràpida visita és que l'aeroport de Copenhagen està molt aprop de la mateixa ciutat, i de que no hauré de bescanviar moneda, ja que els danesos utilitzen €uros com nosaltres.

Prometo penjar un bon número de fotos en el blog d'aquestes dues ciutats europees.

Més endavant anem a visitar a uns amics nostres que estan vivint a Berlín, la renovada capital d'Alemanya. A principis d'anys ja vaig estar per Alemanya, però més al nord, i aquest cop farem turisme per una de les ciutats més cautivadores que hi ha actualment a Europa, i de la que me n'han parlat molt bé.

No hay comentarios: