sábado, marzo 24, 2007

Sardinia

L'altre dia em vaig apropar a la llibreria Altaïr, de la Gran Via de les Corts Catalanes de Barcelona, per tal de documentar-me per les mini-vacances que farem uns amics i jo a Sardenya.

De Sardenya, Cerdeña en castellà, o Sardinia en anglès, a l'Altaïr hi havien algunes guies. Hi havia en castellà una de l'editorial Anaya, crec que especialment simple, i una de El País Aguilar, molt visual però a la vegada molt cara. Després n'hi havien en francès i en italià, idiomes que desconec així que vaig descartar directament.

Em vaig acabar emportant la sempre segura de Lonely Planet en la versió anglesa, ja que únicament esta traduïda al francès. De moment estic molt content amb la compra, tot i que confirmaré si ha valgut la pena un cop torni de la illa.

També hi havia una que començava amb una espècie de top, en el que exposava els 22 llocs que havies de veure abans de tornar de la illa de Sardenya. Tinc pensat de tornar a la llibreria únicament per prendre notes d'aquest Top 22.

Cal afegir en aquest post que la llibreria Altaïr està especialitzada en guies de viatge, i personalment la recomano a tots els lectors d'Emeshing Blog que estiguin planificant un viatge a qualsevol lloc del planeta.

Quan sigui el moment del viatge a Sardenya, ja us faré 5 cèntims o 5 posts explicant les nostres aventures per aquesta illa italiana de la Mediterrània.

No hay comentarios: