Com que Microsoft té ara una especial preocupació per els temes de seguretat i antivirus, està seguint una política d'adquirir empreses o productes que puguin solventar un problema que tenen els seus sistemes operatius i que amb la seva infrastructura actual no han pogut resoldre. Així doncs, dins d'aquesta línia s'emmarca l'adquisició de la companyia Sybari per part del gegant de Redmond.
Sybari és una empresa que es dedica al desenvolupament de productes antivirus, antispam i filtratge de continguts. Dins dels productes d'antivirus tenen per a Microsoft Exchange, SharePoint i Live Comm Server, així com IMLogic, per a Lotus Notes Domino i per a la inserció de gateways SMTP dins de la infrastructura de correu d'una empresa.
La veritat és que el producte que he tingut oportunitat de provar, Antigen per a Domino, deixava molt que dessitjar a un producte d'antivirus de correu, sobretot pel que fa a la seva estabilitat.
Segurament Microsoft ha utilitzat el seu coneixement de l'empresa Sybari durant el desenvolupament d'antivirus per a Exchange 2003 o altres productes, per tal de decidir-se per aquesta i no un altre de les empreses d'antivirus competidores.
Però en definitiva, el que aconsegueix Microsoft amb l'adquisició de Sybari és millorar la seva imatge en l'aspecte de seguretat, i segurament acabarà treient al mercat un antivirus inclòs en el paquet dels seus sistemes operatius per tal d'evitar que la gran majoria de gent que utilitzi els seus productes estiguin a Internet sense cap protecció de virus.
Tweet
No hay comentarios:
Publicar un comentario