lunes, febrero 28, 2005

Concert de Destiny's Child

Fa uns dies que m'estic pensant d'anar al concert de Destiny's Child al Palau Sant Jordi de Barcelona. Venen en concert el dissabte 11 de Juny a presentar el seu nou treball anomenat Destiny Fulfilled.

He estat mirant a la seva web detall sobre el seu Tour Schedule, però només diu Coming Soon i no posa més detalls. D'aquí uns dies m'acabaré de decidir si anar o no al concert...

Fa poc vaig tenir l'ocasió de veure a Destiny's Child abans del partit de l'All Star Game 2005 disputat a Denver, en el Pepsi Center, tal i com vaig comentar en el meu blog.



Però la que surt últimament molt és la Beyoncé, que ha aparegut aquesta nit a la gala dels Oscar cantant 3 cançons de les 5 que hi havia nominades. Segons comenten, la interpretació en francés del tema central de Los Chicos del Coro ha deixat bastant que dessitjar, donat que la Beyoncé de francés ni papa.

No hay comentarios: