domingo, septiembre 24, 2006

Concert The Pinker Tones

Dissabte per la nit vaig quedar amb uns amics per anar al concert del grup The Pinker Tones, que tenia lloc en un dels escenaris instal·lats en el recinte del Forum de Barcelona, en motiu de les festes de la Mercè. Concretament es tractava de l'escenari instal·lat per la MTV dins dels actes del BAM 2006(Barcelona Acció Musical).


Quan vem arribar a la zona del Forum vem comprovar la gentada que hi havia repartida en els diferents escenaris i carpes que formaven la festa. Al final de tot el Forum, i un cop vem baixar per una grada, vem donar amb l'escenari MTV MusicWeek on tindria lloc el concert. Abans però tocarien altres grups, entre els que destacava per sobre d'altre el de Najwa Nimri.

Personalment però, el concert de Najwa Nimri no em va semblar massa bo, no sé si perquè el lloc no l'acompanyava o bé perquè estàvem predisposats a trobar-nos una música més ballable i animada que fós més en consonància amb la festa que es respirava.

Quan va acabar el concert, i mentre es preparava el concert del grup català i de Barcelona The Pinker Tones, nosaltres vem aprofitar per guanyar posicions dins la multitud per co·locar-nos justament davant de l'escenari a 10 metres del mateix. Cal comentar que es tracta d'un grup català i de Barcelona, tot i que la seva música és en anglès, així doncs The Pinker Tones tocava a casa.


L'esperat concert va començar una mica més tard de l'horari previst, però va començar amb ritmes molt animats i des de el primer minut el públic es va entregar als ritmes de The Pinker Tones. La gent volia festa, volia ritme, volia ballar, i la música d'aquest trio barceloní acompanyava a la perfecció.

Personalment m'ho vaig passar de conya i vaig trobar que el directe de The Pinker Tones és millor del que m'esperava, suposo que gràcies als ritmes i els canvis de cançó i de jingles en plans DJs.


Llàstima que tota la festa va començar a passar-se per aigua, ja que un improvisat xàfec va caure sobre el públic assitent. La gent va començar a obrir el paraigues, jo en canvi em vaig mullar a base de bé, fins que els meus amics van voler marxar i em vaig quedar sense veure el final de la bona actuació de del grup català i de Barcelona The Pinker Tones.

No hay comentarios: