sábado, noviembre 25, 2006

Chilena de Ronaldinho

Avui dissabte he anat al Camp Nou a veure el partit de Lliga que enfrontava al Futbol Club Barcelona contra el Vilareal. Anant cap al camp he vist al Txiqui Beguiristain, actual Director Tècnic del Barça de futbol, que per cert anava amb un cotxàs de la marca Jaguar.

El partit ha estat molt fàcil per al Barça, davant d'un Vilareal molt diferent al de l'any passat. El Vilareal tenia moltes baixes, degudes a lesions com les de Nihat i Pires, o degudes a motius personals com Riquelme, que s'ha anat a l'Argentina ja que està a punt de ser pare.

Els gols del Barça han vingut de la mà de Ronaldinho de penalty provocat per Gudjohnssen, del mateix islandès a passe d'Iniesta, del mateix Iniesta en un remat més propi de Karate Kid i el darrer un golàs marca de la casa de Ronaldinho Gaucho:

No us perdeu per res del món aquest golàs del Ronaldinho que va significar el 4 a 0 per al Barça. Per cert, vaig tenir la mala sort de marxar 5 minuts abans de la finalització del partit, ja que tot semblava sentenciat i acabat i havia d'anar a un sopar, així que em vaig perdre aquest extraordinari gol en directe, i em vaig haver de conformar de veure'l per televisió hores després...

No hay comentarios: