lunes, enero 09, 2006

Guiris al metro

L'altre dia vaig anar amb metro al centre de Barcelona. Si no recordo malament havia quedat per anar a sopar amb uns amics. Anava bé de temps, però tot i així mai se sap quan vas amb transport públic, tot i que jo calculo uns 2 minuts per parada. Bé vaig al gra que estic fugint d'estudi:

Entro en el vagó del metro i em trobo a diferents persones assegudes que sembla que tinguin una conversa mig en italià mig en anglès. Hi ha una parella en una punta del vagó que està grabant amb vídeo i fent conya amb una parella a meitat de vagó. Són italians i de la conya total. Per una altra banda hi ha 3 parelles crec que nordamericanes molt ben maquejades, que suposo van a donar un volt pel centre de Barcelona. Sembla que entre ells es coneixen ja que fan conya junts i riuen plegats.

A l'arribar a la següent estació, entren dos tipus d'aquells que porten l'acordió. Tots els guiris fan les típiques expressions i cares de "oh no!", però en canvi saluden als tius quan entren. Els de l'acordió connecten l'amplificador i els altaveus i es posen a tocar. Els italians molt de la conya els filmen i riuen amb ells. Però el més bo és quan un dels americans demana per ballar a una dona, que no és la seva parella, i després un italià una altra dona, i es posen a ballar agafats al mig del vagó.

Jo em partia la caixa, els italians seguien fent conya i grabaven, els americans rient i ballant... espectacular final de festa en el vagó, tot i ser les 21h de la nit, i és que els guiris havien de baixar a la Barceloneta.

No hay comentarios: