lunes, diciembre 25, 2017

M'agrada el Nadal (by Damaris Gelabert)

Avui és 25 de Desembre de 2017, el Dia de Nadal, el dia de les il·lusions dels nostres petits... Per això us porto aquest bonic videoclip i cançó de la Damaris Gelabert

Dàmaris Gelabert - M'AGRADA EL NADAL (Videoclip Oficial)




El videoclip oficial de la cançó "M'agrada el Nadal" de la Dàmaris Gelabert. La cançó pertany a l'àlbum "M'agrada el Nadal", disponible en versió física i digital a:

Totsona: http://bit.ly/2hZC7ag
iTunes: http://apple.co/2h8MQNX

Direcció: Clara Ruiz
Realització: Oriol Reverter i Víctor Martínez
Produït per Àlex Martínez / Tot Sona Records sl

Cor de nens: Escola Amics de la Unió de Granollers


Lletra de la cançó M'agrada el Nadal:

M’agrada el Nadal, faig petons i regals 
els carrers i els balcons, plens de llums i colors. 
M’agrada el Nadal, un pessebre com cal 
pastorets i torrons i cançons vora el foc. 
Quan miro la nit veig el vidre entelat, 
escric amb el dit Bon Nadal i un desig. 

Vull pujar dalt del cel per fer surf amb l’estel 
fins l’estrella d’Orient que s’apaga i s’encén. 
Vull un somni de neu per baixar amb un trineu 
poder veure el rei blanc, fent de mag un instant. 

M'agrada el Nadal...

Vull pujar dalt del cel...

Vull un tall de torró pel pastor Rovelló 
i carbó dins d’un sac, pel dimoni escuat. 
Vull que em donis cançons i un sac ple de petons 
i un dibuix d’aquest món sense mals ni canons. 

M’agrada el Nadal, faig petons i regals 

M’agrada el Nadal, faig petons i regals 
els carrers i els balcons, plens de llums i colors. 
M'agrada el Nadal, m'encanta el Nadal
Faig petons i regals

M’agrada el Nadal, un pessebre com cal 
pastorets i torrons i cançons vora el foc. 

Subscriu-te al canal de la Dàmaris i gaudeix de més música!
http://bit.ly/2g0pb6q

No hay comentarios: