martes, noviembre 21, 2006

Epoca d'estufes

Darrerament començo a tenir fred, tant a primera hora del matí com a darrera hora del vespre. Així doncs vaig decidir equipar-me mínimament abans de que arribi el fred d'hibern. Normalment l'hibern a Barcelona es fa notar de cara al Gener, però sobretot al Febrer que és el mes de l'any amb temperatures més crues en aquesta contrada al costat del Mar Mediterrani. Així doncs com deia vaig decidir equipar mínimament el meu pis, donat que no tinc cap tipus de calefacció centralitzada.

El primer que vaig anar a comprar va ser una estufa d'oli, que és de les que em van recomenar, per tal d'aclimatar el menjador. Concretament em vaig comprar una estufa de la marca Ufesa, i del model Thermo Comfort de fins a 2500W:

La veritat és que estic content del resultat que m'està donant aquesta estufa, tot i que haig de reconèixer que només puc aclimatar una habitació del pis, concretament el menjador, mentre que la resta del pis segueix a temperatura ambient.

Per altra banda, dia a dia vaig anar comprobant que necessitava algún tipus d'estufa, calefactor, radiador o el que fós que em solucionés un tràngol. Resulta que on em dutxo hi ha una finestra d'aquestes de graven per on entra un fred de mil parell d'ous, així que quan acabo de dutxar-me i obro la mampara m'entra un fred bestial, i em quedo mig congelat.

Així doncs vaig anar a diferentes tendes i centres comercials de Barcelona per tal d'aconseguir el millor artilugi que em solventés el problema. Finalment em vaig comprar un calefactor de paret d'una marca totalment desconeguda, Berthen, que amb 1200W calenta que deu ni do. Concretament utilitza dos tubs que es posen en vermell incandescent i que desprenen gran quantitat de calor dirigida:

La vaig penjar a la paret del bany, i ara només cal que estiri la corda per tal d'encendre-la uns minuts abans de dutxar-me, i així quan surto ja està tot ben calent i no tornaré a passar fred.

A partir d'ara passaré fred a altres llocs, però al menjador i al lavabo no!

1 comentario:

Javi dijo...

Ya las vi el otro dia :-)

El jueves me tengo que comprar una para el garito, pero de 3 barras :-D. Para el comedor de momento, Tropicano.