miércoles, septiembre 27, 2006

Primer dia a Madrid

El primer dia a la capital del pais vei ha estat més complet del que m'esperava. Despres de tenir el viatge més complicat de Barcelona a Madrid dels fets fins ara en avio (veure anterior post "ir a Madrid y no morir en el intento"), el dia ha estat molt bé.

Tot i que a la feina no je avançat al ritme esperat a causa de la burocracia interna, dinant m'he fet bastant colega dels companys, semblen bona gent. Fins i tot he quedat per anar al Bernabeu aquesta nit per veure el partit de la Champions.

A la tarda he plegat passades les 19h, I la feina ha estat meva per trobar un taxi que em portes a l'hotel. Perque us feu una idea l'hoitel esta ubicat al costat de les ex-torres Kio de la Castellana. Pero per arribar-hi he hagut d'estar un munt d'estona atrapay en el colapse d'entrada a Madrid, mentre en taxista m'explicava la seva vida on destacava: al 1978 va arribar a Madrid procedent d'Extremadura, despres d'estar de sindicalista en una empresa va comencar el taxi, ara te tres llicencies de taxi 1 pwel germa I l'altre pel fill,I el fill de 22 anys s'ha comprat ara un xalet per 65 kilos!

He arribat passades les 20h a l'hotel, el mostrador estava colapsat de gent, I he hagut de trucar conforme arribava tard al Bernabeu. L'habitacio es una suite amb tres estancies, dos teles, sofas i un llit de 2x2. M'he canviat I he sortit pitant cap al camp.

He donat una volta sencera abans de trobar els expenedors de tickets del Servicaixa que estan ubicats a la porta 14. He accedit a dins de l'Estadi Bernabeu, I m'he assegut en la meva localitat del gol nord en el minut 2 del partit Reial Madrid - Dinamo de Kiev corresponent a la Champions.

Durant la 1a part he vist de molt a prop els tres gols blancs: 1 d'oportunisme de Rud Van Nistelroy a l'aprofitar un rebuig del porter, el 2on de Raul de cap, i el 3er de Reyes amb una pilota que ha engaltat des de fora de l'area.

A la mitja part m'he trobat amb els colegues, i m'he assegut amb ells a tribuna prop de la banqueta visitant. Des d'alla he pogut veure d'aprop calental a Bravo, Robinho i Ronaldo. El marcador definitiu ha estat Real Madrid 5 - Dinamo de Kiev 1. A la segona part han marcat Raul a l'aprofitar un error defensiu i Van Nistelroy de penalty provocat per ell mateix que ha costat l'expulsio del porter del Dinamo de Kiev.

Despres del partit he estat sopant en un restaurant argenti de nivell que m'han recomanat on m'he menjat una amanida de pasta i un solomillo impressionant.

Emeshing from Madrid

1 comentario:

Anónimo dijo...

Primero fue Saga yendo al bernabeu, ahora tú, ¿qué está pasando?.