martes, agosto 01, 2006

La calor apreta fort

Ara que estem a principis del mes d'Agost, quan tothom marxa de vacances i les ciutats queden desertes, la calor apreta fort. Però bé és el normal de l'estiu, que faci calor, que pugin les temperatures a nivells insospitats i que dormir es faci una tasca impossible.

Jo sóc dels que es queda, de moment a la ciutat, suportant aquest ambient xafugós irrespirable i suant de mala manera. Però no sé si és massoquisme, o és que vull fer de l'Emeshing Blog un blog de referència, que necessito fer un post cada dia, però la qüiestió és que ara estic amb una calor insuportable amb totes les finestres obertes i amb el ventilador del portàtil que em deixa anar un aire calent irrespirable.

I és que jo no tinc aire acondicionat, i haig de sofrir els "mals" de l'estiu per un costat i suportar els canvis de temperatura en el treball o en algunes tendes que sembla que vulguion emular el clima de ple hivern. Així que no m'extranya que el meu mal de coll segueixi "in creixendo"...

Aquest post sobre el calor i l'estiu l'acabaré amb una fotografia que vaig prendre el passat cap de setmana al costat d'un xiringuito de platja. Es tracta de tres casetes, que en el seu moment van servir per promocionar la cadena de televisió Antena 3, i que ara serveixen purament per la seva utilitat i per donar color a la platja:

2 comentarios:

Javi dijo...

Estos son los post que nos gustan!!! Post personales... de autor!!!! jejeje

emeshing dijo...

Espero que no lo digas en serio, y te guste más el post sobre las anécdotas de viajes...

¿qué me dices roenick?