domingo, diciembre 25, 2005

iPod nano

Fa uns dies em vaig passar hores buscant per Barcelona un regal, un iPod nano. No hi va haver manera, i això que vaig visitar cadascuna de les botigues informàtiques més representatives i on Apple és un referent. Doncs res de res, la resposta era sempre la mateixa: "Després de festes". Però jo necessitava la iPod nano per regalar-la per Nadal.

Jo em preguntava com podia ser que Apple no hagués millorat el seu sistema de distribució, ja que si no hi havia stock en les tendes, segur que perdia gran quantitat de vendes que es fan ara de forma més o menys impulsiva per regalar per Pare Noel o per Reis. I és que almenys amb la iPod, jo m'hava trobat altres persones que es trobaven amb la mateixa resposta del dependent de la tenda dient que tenien les existències exhaurides. ¿Quan ho pensa solventar això Apple?

Bé doncs dies després, anava jo a una tenda d'electrònica per un altra tema, quan al sortir vec a l'aparador una iPod nano. Llavors em dic, deixa'm preguntar no fós cas que en tinguessin, però sabent que el més segur és que em diguessin que els tenien esgotats. Doncs bé, el tio que m'atenia em diu que sí, que tenen en blanc el iPod nano de 4GB, així que vaig dir: "posa-me'l!".



Així doncs avui he pogut fer un molt bon regal Designed in Califormia by Apple. Quin disseny més aconseguit, quina virgueria, la iPod nano és una xulada!

No hay comentarios: